Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

14 Ocak, 2008

Kozalak Pasta

Yeni yil öncesi bu tarifi Derya Baykal in programinda seyretme firsati bulmustum ve hosuma gitmisti .Kendime 2 kozalak yaptim sadece deneme amacli tadi güzeldi cikolata severlere uygun.Üzerine biraz kar serpistirmem lazimdi sanirim ama ben kar etkisi verecek hindistan cevizini kullanmadim.

Hafif ve cok pratik tavsiyemdir......
Asagidaki ölcülerden daha fazla kozalak cikiyor ben cok az malzeme kullanmistim.
Malzemeler
4 yemek kaşıgı bal
1 paket pirinç patlagı
yarim paket margarin
2 paket sütlü çikolata
4 yemek kaşıgı kakao
üzerine;
hındıstan cevizi
Yapilisi:
margarın ve cıkolataları eritélim(benmari usulu) üzerine bal ve kakaoyu katalım bu karısıma pirıic patlaklarını ekleyip karıstıralım çikolata donduktan sonra limon sıkacagının iç çukur tarafına kasık yardımıyla bu karısımı koyup ters cevirelım ve buzdolabında bekletelim üstüne hindistan cevızı serpelim (ben kullanmadim)

21 Comentários:

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ayy bunu oğlum çok seviyor sık sık yapıyoruz beyefendiye ..iyiki yanımda yok yine ister:)
gerçi bende seviyorum:D çok güzel oluyor cnm..ellerine sağlık
sevgiler.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

uzun zamandır denemek istediğim bir lezzet ama benim gördüğüm biraz daha değişik. bolbolye.com da görmüştüm.
Seninkiler çok sevimli olmuş canım,ellerine sağlık..

Gönül dedi ki...

canım çok güzel olmuş ellerine sağlık....sevgülerimle öpüyorum..kozalkalrdan alıyorum haberin ola

ceyt dedi ki...

canım bende derya baykalın programında gördüm ama bir türlü deneyememiştim.harika görünüyor.ellerine sağlık.
sevgiler

Adsız dedi ki...

Kozalaklar harika olmus,ellerine saglik canim.

Adsız dedi ki...

Kozalaklar harika olmus,ellerine saglik canim.

İlker Ergin dedi ki...

nefis görünüyor.ellerinize sağlık.sevgiler...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Bende mısır gevreği ile yapıyorum güzel bir lezzet gerçekten ellerine sağlık canım...

meleginmarifetleri dedi ki...

harika olmuşlar ellerine sağlık hoşçakal

Betül dedi ki...

ne hoş görünüyorlar, gerçekten kozalağa benziyor, malzemeler süper çok lezzzzetli olmalı, ellerine sağlık cnm...

Adsız dedi ki...

Kozalaklar gerçekten çok güzel görünüyor. Yalnız limon sıkacağının çukur tarafıyla şekli nasıl böyle oluyor anlamadım. Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar.

Özlem dedi ki...

Aslında ne güzel, hem de hafif bir tatlı, ellerine sağlık,
sevgiler

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

çooook şık bir görüntü ellerine sağlık.

keskinli dedi ki...

ellerine sagliok canim enfes olmuslar

Adsız dedi ki...

ay şeker ablam nasılsın nası özledim sorma bu arada ellerine sağlık.noldu bilion mu yılbaşı oldu yeni yılını kutlıycam bi geldim bu blog sadece davetli kullanıcılara açıktır demesinmi.google ile oturuma çın dio gmail hesabı aldım:))bugün onla gireyim dedim yine olmadı:)ay diom blogcuya gireyim orasıda yok olmuştu zaten kaaptmıştın ayy diom bu şeker abla ben nasıl girecem beni hiç düşünmedimi nie kapattı diom.şimdi yanlışlıkla elmasekeri.blogcu.com u tıkladım o da sen diil izmirli bi kızmış.aklıma ne gelse ii senin blogcu sekerii blogspot adresinse sekeri iydi.yani ben blogspota 2 tane i yazıp açıyomuşum ulaşamıyomuşum:)ayyyy şükür kavuşturana

pasta caddesi dedi ki...

merhaba ne zamandır uğrayamamıştım, kozalaklar çok ilginç ilk defa görüyorum böyle bir şeyi. Ellerinize sağlık.

tolunay

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Elmasekercim,
nerelerdesin, hic ugramiyorsun artik? Insallah iyisindir ama, bak fazla özletme kendini.

Bu nefis kozalaklar icinde ellerine saglik diyorum.

Selamlar canim ve öpüyorum..

NiNo dedi ki...

ellerine saglik canim bende cocopopslarla denicem birg un ellerine saglik :D

Unknown dedi ki...

Merhaba siteniz ilk ziyaretim...Bir çok yerde gördün bu kozalak tarifini ama sormadan edemeyeceğim bu pirinç patlağını nerden bulabiliriz???
Ellerinize sağlık...
Elmalı kekede bayıldım bende denemiştim gerçek lezzetli oluyor..

capankizimutfakta dedi ki...

SELAM, KOZALAKLAR HARIKA. BEN BIR CIKOLATA CANAVARI OLARAK KESINLIKLE DENEYECEGIM. ELLERINIZE SAGLIK

gülşah dedi ki...

pirinç patlağı sade olucak değilmi çikolatalı değil,bu migroslarda peketlerde olanlardanmı?

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008