Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

03 Ocak, 2008

Un Kurabiyesi


Efendim Yil 2008 oldu artik .
Bu yil hepimize huzur,saglik,baris,mutluluk,sevgi,para getirsin.....Gecen yil cok tembellik yaptim blogumla fazla ilgilenemedim,bakalim bu yil sizlere yetisebilecegim mi?Ay hanimlar cok marifetlisiniz (masallah).Her güne yeni bir tarif.
Zaman azligi nedeniyle bi ara blogumu kapatmayi bile düsündüm ama sizlere alisiyor insan,beni tanimasinizda bir cogunuzu ben tanimasamda aliskanlik yapiyorsunuz.Tiryakisi oluyor insan buranin,sizlerin.Yeni baslangiclarin güzel günlerin dilegiyle yilin ilk tarifini yayinliyorum.
.......
Un kurabiyesini bilmeyeniz yapmayaniniz yoktur.Söyle agizda dagila dagila kahve esliginde hmmm........
Un kurabiyesi tarifim Portakalagacina ait.Her zamanki gibi nefis oldu.
..........
Malzemeler:
1 paket tereyag yada margarin
1 kahve fincanı sıvıyağ
3 kaşık pudra şekeri
4 kaşık buğday nişastası
Alabildiği kadar un
pudra şekeri (üzeri icin)
.....
Yapilisi:
Margarin, sıvıyağ ve pudra şekerini krema kıvamına gelene kadar karıştırın. Nişasta ve unu ekleyerek yoğurun. Hamurdan istediginiz büyüklükte parcalar koparip yuvarlayin.Önceden ısıtılmış 160C fırında beyaz kalacak şekilde pişirin. Üzerine pudra sekeri serpip servis yapin.

20 Comentários:

Disalce dedi ki...

aman şekerim..valla insan bi ara sıkılıyor...ama sonra tekrar tarif ekleme zorunluluğu hissediyorr...biz bikere bulaştık bu işe..zannetmiyorum bırakamayız...

canım benim kurabiyeler harika..ellerine sağlık...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Güzel dileklerine katılıyorum canım.Her şey gönlünce olsun.Kurabiyelerde nefis olmuş ellerine sağlık....

Gönül dedi ki...

evet bu kurabiye çok güzel oluyorrr ellerine sağlık cicikommm...sevgilerimle

Adsız dedi ki...

merhaba canim, ellerine saglik harika gorunuyor, un kurabiyesi nefis olmus, yeni yil diledigin hersey gerçeklessin, optum.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

S.a

Yok öyle blog kapatmaca falan ne o öyle canım aaaaaaa ...

Seni her zaman buralarda görmek istiyorumm ;)

Kurabiyeler enfes görünüyor,ellerine sağlık canım benim..

Adsız dedi ki...

en sevdiğim kurabiye ben hiç tutturamıyorum
ama çok leziz görünüyor
ellerine sağlıkk

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

nişasta lı olunca kurabiyeler ağızda dağılıyor.bende bu yüzden çok tercih ediyorum bu kurabiyeyi.ellerine sağlık cnm.

NiNo dedi ki...

cok severim un kurabiyesini ellerine saglik canimcim

Mutfak Havlusu dedi ki...

çocukken tabağıma konduğunda hüsrana uğradığım sevmediğim lezzetlerdendi ne varki yaş gitti şimdi ben un kurabiyesi sever oldum hemde çok.
kahveye düşkün olmamama rağmen kahveyle nefis oluyor tavsiyemdir bu güzelliklerin yanına.
ellerine sağlık.

uygarimizlahayat dedi ki...

selam bloğunuzu falan bırakmayın, olur mu öyle şey, bende aynı tariften yaptım dün harika oldu, sizin ki de harika olmuş, ellerinize sağlık...İyi seneler bu arada...

meleginmarifetleri dedi ki...

Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık canım hoşçakal

Adsız dedi ki...

Kurabiyeler miss gibi elinize sağlık afiyetle yiyin.:))

inci dedi ki...

canım şekercim,sen nerelerdesin?uğramaz oldun...işlerin daha kolaylamadı mı?yeni yılını kutlarım canım...bizi kendinden mahrum bırakma:))seni çok sevdiğimi biliyorsundur artık:)

Leziz Tarifler dedi ki...

Merhaba elma şekeri,

Ben de vakitsizlikten blogu kapatmayı dusundum ama sonra yapamadım. Kıyamıyor insan emeklerine. Aman sen de kapatma.Güzel tariflerini izliyoruz. Mutlu yıllar diliyorum sevgiler...

Betül dedi ki...

aaaa cnm benim ne kapatması bloğu olur mu hiç sloganımız ne " ak saçlı, bastonlu nine iken bile yazacaz bloğa" :) vakit buldukça eklersin gitmek yok bir yere

ellerine sağlık kurabiye nefis...

Unknown dedi ki...

canim sakin kapatma inan insan burada huzur buluyor butun sıkıntilarindan uzaklasiyor.
guzel dostluklar arkadasliklar kurduk.sakin bizi birakma seni seviyoruz canim herzaman guzel tariflerini sicacik yazilarini bekliyoruz opuyorum canim sevgilerimi biraktim.

LeYYa dedi ki...

ayyy) sakın şekerlenme.. elmaşekeri bizim idolümüzdür.çocukluğumuzdan kalma en esaslı tatlıdır.hayalimizdir.o şekerlenirse dünyanın sonu gelmiştir gibi bi durum sözkonusu.bütün çocukluk anılarımız şekerlenir sen şekerlenirsen))tmm arada çikolata iyidir.ama elmaşekeri bir klasiktir bir tarihtir asla şekerlenmemelidir.sen hep burda kal,eski yazılarınla da idare ederiz yenisini gördüğümüzde seviniriz.gitme elmamız şekerimiz

Yaren dedi ki...

D A V E T I Y E

Merhaba arkadaslar, bu gün saat 14.00 te Türkiye saati ile 15.00 te AYYA Bayan blogcular kahvesinin acilisi var.Tüm blogcu arkadaslari davet ediyoruz,buyursunlar.

Aynur Yaren

www.ayyachat.blogspot.com

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

mmh cok severim un kurabiyesini, ellerine saglik canim,
sevgilerimle
hasret

Adsız dedi ki...

Aman Elma şekerciğim, o bırakma lafını tozlu sandıklara kaldır ve unut olurmu :)

Özleriz yoksa seni.

un kurabiyesi nefis ellerine sağlık.

Sıcacık sevgiler
www.misssgibi.com

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008