Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

12 Temmuz, 2007

tursu kavurmasi (yalanci)




Benim hic bir sucum yok hersey yesildomates in sucu.Misafirleri gelmis onlara harika yiyecekler hazirlamis.Listede tursu kavurmasi da vardi.Ay nasil canim cekti anlatamam,bir yada iki defa yemistim tursu kavurmasini,ama sevmistim.Ne yapayim evde fasulye tursusu yok,komsuda hic yok.Hadi elmasekeri calistir beyni dedim tam gaz yüklendim beyin hücrelerine.Eeee zekiyim ya bir saniye bile gecmeden buldummmm.Ama yine yok yok buseferde taze yesil fasulye yok.Buzlukta neyseki varmis.Bence tazesi olursa dahada nefis olur eminim.Basit bir tarifle yaptim tursu kavurmami (yalanci) Tadi nefisti.Fakat bu böyle tek basina yenmezdi derken yukardakilerde tursu kavurmasi fotografinin yanina ekleniverdi.
zeytinyagli yaprak sarma
havuc salatasi
peynirli,ispanakli kol böregi(el acmasi yufka ile)
patates salatasi
yalanci tursu kavurmasi

YALANCI TURSU KAVURMASI:
Malzemeler:
yarim kg haslanmis yesil fasulye
1 tane orta boy kuru sogan
yarim limon suyu
kirmizi pul biber
2 kasik sivi yag

Yapilisi:
yarim halka seklinde dogranmis soganlari siviyagda pembelesinceye kadar kavurun,haslanmis fasulyeleride ilave edin.tuzunu,biberini,limonsuyunuda ilave edip kavurun.Limonsuyu miktarini kendi damak zevkinize göre ayarlayin ben bolca limon suyu ve aci biber kullandim.Afiyet olsun......................

Seja o primeiro a comentar

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008