Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

01 Haziran, 2009

Cilek Marmeldi

MALZEMELER:
1 kg cilek
1 kg tozseker
1 tane limon suyu
1 paket vanilya

Yapilisi:
Çilekleri yıkayıp saplarını çıkarın. Süzgeçten veya robottan geçirin, bir tencereye koyun ve şekerini ilave edin. Orta hararetli ateşte kıvamı gelene kadar pişirin. İndireceğinize yakın 1 adet limon suyunu vanilyayi koyup 2-3 dakika daha kaynatın ve ateşten alın. Sıcakken kavanozlara doldurup, soğuduktan sonra kapaklarını kapatın.Afiyet olsun.......

15 Comentários:

müjde dedi ki...

Nefis görünüyor.Ellerine sağlık.Mutlu haftalar...

Delfina ; dedi ki...

elme şekeri,ne güzel bağcık bu kavanozun üstündeki,afiyet olsun bereket dolsun kavanoza :)

HADİYE dedi ki...

Merhaba Elma şekeri,

Ayyy azcık bir tabağa koyupda resmini çekseydin.Bakarda yutkunurduk. Çileği çok severim. Reçelinide yaparım hep.Marmelatı bilmiyordum.Artık yapmak gerek.Ellerine sağlık.

Sevgiler*

lezzet sefasi dedi ki...

pek guzel gorunuyor,ellerine saglik canim.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ellerine sağlık çok tatlı olmuş kavanoz ve kapagı:)
sevgiler

pull dedi ki...

Eğer indirmek ve ileriye devam istiyorum yaz güzel selamlar, ben, benim blogunuza verilen bir ödül tahsis var ... blog Pula bir iyi ... güzel tebrik olduğunu

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Reçel de süper, bu süslü kavanoz da:).
Ellerine sağlık canım.
Sevgileeer:).
aslı

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK...KAVONOZ ÇOK ŞIK:)))

Adsız dedi ki...

çileğin her hali benim için harika tattt
ellerine sağlık
sevgilerrrr

TAZE NANE dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor.
Ellerine sağlık.
Mis gibi çilek kokusu.
Sevgiler.

fulya dedi ki...

Eline sağlık şeker ablam kıs bu tarif önceden bloğunda var mıydı yoksa hafızam beni yanıltıyor mu :) annem de bugün çilekleri şekerle bekletiyodu reçel yapıcakmış sanırım senin de ellerine sağlık :)

öptüm kocaman

ASLI dedi ki...

Evde reçeller bitmişti tam da mevsimi yapmak lazım zor da değil. Elerinize sağlık.

Melek* dedi ki...

pastalara kurabiyelere süslemek için iyi gider ellerine sağlık

mutfaktakizaman dedi ki...

enfes gozukuyor bayilirim cilek receline .bide dikkatimi ceken robottan gecirmen oldu canim,genelde hic parcalamadan yapardim boyle nasil olur acaba,keske kucuk bir tabakta gorseydik??
kavonaza soz yok harika gorunuyor..
ellerine saglik canim

ASLI dedi ki...

Sevgili Elma Şekeri;

Sizin tarifinize göre yaptım ve çok güzel oldu. Tarif için de teşkkür ederim. Sitemde size atıf yaparak yayınladım, bilginize...

Bağlantı vermeyi daha beceremediğim için sadece sitenizin adresini yazı olarak yayınladım.

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008