Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

03 Mart, 2012

Ton balikli kalpli ekmekcikler,pogacalar


Yapilisi oldukca basit görünüsü sirin bir tarif paylasacagim bu kez.Dilediginiz ic malzemesini kullanarak hazirlaya bilirsiniz.Bizde ton balikli olan tam not aldi.Deneceyecek olanlara simdiden kolay gelsin........


Malzemeler;
1 su bardagindan 1 parmak eksik siviyag
2,5 su bardagi süt
1 paket yasmaya
3 tatli kasigi seker
tuz
1 kg un
2-3 yemek kasigi zeytinyag

ici icin;
1 kutu ton baligi
1 tane rendelenmis kuru sogan
2-3 yemek kasigi mayonez
tuz,karabiber,kirmizi toz biber

Yapilisi


sütü biraz ilitip icerisine mayayi sekeri ilave edip mayayi iyice eritelim tuzu unu yaginida katip pogaca hamurundan biraz sert yogurmaya basliyalim en son 3-4 yemek kasigi zeytinyaginida ilave edip iyice yogurup mayalanmasi icin dinlenmeye birakalim.ici icin ton baligi,rendelenmis kuru sogan baharatlar ve mayonezi Ayri bir kapta iyice karistirin.Dilerseniz patatesli ve ya sevdiginiz herhangi bir ictende hazirlaya bilirsiniz ben birazini patates birazini ton balikli yaptim.Mayalanan hamurdan ceviz büyüklügünde bezeler yapip merdane yardimiyla biraz acalim resimdeki gibi rulo yapin ve ruloyu uzunlamasina alttan 2 cm kalacak sekilde resimdeki gibi kesin kesilen kisimlari ice dogru kivirip kalp sekli verin ve elinizle kalbin orta kismina hafif bastirip cukurlastirin.Icine ic malzemesini koyup üzerine yumurta sarisi sürüp 200 derecede önceden isitilmis firinda üzerleri kizarana kadar pisirin.
Afiyet olsun...
Yapilisinin resmi;

13 Comentários:

umutluhayat dedi ki...

çok cici görünüyorlar.ellerine sağlık canım.

u.aydin dedi ki...

ellerine saglik,bayildim ve ilk firsatta yapiyorum ok.sevgilerle.

Unknown dedi ki...

Canım şekillerine bayıldım ellerine sağlık ton balığını çok severim sevgilerimle...

Gönülünce dedi ki...

Arkadaşım aramıza döndüğünü yeni okudum...Hoşgeldin eski bir dosta kavuşmuş gibi hissettim kendimi...Bol paylaşımlı günler dilerim...
Bu kalpçiklere bayıldım muhakkak denenmeli...Ellerine sağlık...
Sevgiler...

www.gonuluncelezzetler.com

anne eli gibi dedi ki...

çok şık görünüyor,anlatımlı resimli olmasıda çok iyi olmuş..
ellerinize sağlık...

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık,çok güzel bir tarif.Blogunu çok beğendim izlemeye aldım.Sevgiler:)

minimutfaktan dedi ki...

Gerçekten çok şeker bunlar, bende deneyeceğim inş, sevgiler.

Adsız dedi ki...

harika elinize saglik

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Kalp konseptli bir masada ne güzel olur bu ekmekcikler. Bayıldım..

Ellerine emeklerine sağlık elmam şekerim:)

hanife dedi ki...

Yeniden yazmanıza çok sevindim uzun bir süreden beri takipçinizim önceleri bloğum yoktu uzun bir süreden beri bende blogçular kervanındayım...
Elinize sağlık tarifleriniz çok güzel..

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

merhaba canım iadeyi ziyarete geldim ve çok hoş tariflerle karşılaştım
bloğunu izlemeye aldım
bende beklerim

susamcorekotuFeriha dedi ki...

eline sağlık çok beğendim en kısa zamanda yapmak isterim:)) sevgiler

*mehtap dedi ki...

harika bir tarif ,diğer tarifler gibi.Bende beklerim misafirliğe,ellerine sağlık..

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008