Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

14 Eylül, 2008

sütlü sini tatlisi

Bu muhteşem görüntü "Sütlü Sini Tatlisina" ait..Sevgili Emel Teyze´nin
Kendisi bu civarin en maharetli hanimi yaptigi her
şeyler ayri bir farkliliga,muhteşem bir lezzete sahip.

Tatliyi nekadar yerseniz yeyin biktirmiyor cok hafif ve agizda nefis bir tadla dagiliyor....

Teşekkürler Emel Teyzecigim bu güzel tatliyi beni unutmayip banada gönderdigin ve blogumda paylaşmama icin izin verdigin icin....
Umarim bundan sonra burda senin tariflerini daha sık yayinlama şansina sahip olurum......
:)

not:Emel Teyze dediki:Yakin zamanda yaparken beni cagiracakmis yapilis asamalarini fotograflayip yayinlayacakmisim...

Malzemeler.
1 cay bardagi süt
1 cay bardagi yogurt
1 cay bardagi siviyag
1 cay bardagi su
1 yemek kasigi sirke yada limon suyu
2 tane yumurta
aldigi kadar un

serbeti icin:
3 su bardagi tozseker
1 su bardagi su
2 su bardagi süt

Yapilisi:
Serbetini hazirlayin ve sogumaya birakin..Malzemeleri yumusak bir kivamda yogrulur ve yaklasik 1 saat kadar dinlenmeye birakilir.Hamurdan ceviz büyüklügünde bezeler yapilip 10-15 dakika kadar daha bekletilir...Her bir bezeyi incecik nisastayla acilir.Elinizle büzerek yaglanmis tepsinin ortasina yuvarlayarak koyun.Tüm bezeleri ayni sekilde yapin ve kol böregi gibi tepsiye dizin.Üzerine kizdirilmis sivi yag gezdirip üzeri kizarincaya kadar pisirin.Tatli firindan cikinca serbetini dökün soguyunca servis yapin...



38 Comentários:

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Merhaba canim,

Ohhh gerçekten goruntu mukkemel,lezzeti de harikadir soyledigine gore,denenecekler arasina girdi bile altakki borek'te oyle her ikisini denicem,ellerine saglik. Tarifi almak için daha sona ugrarim sevgiler. Hayirli iftarlar.

Adsız dedi ki...

Canım elma şekerim, emel teyzenin ellerine sağlık. nefis bir tatlı olmuş. Tarifini merak ettim doğrusu. :)

fotoğrafta pek şık..

sıcacık sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Emel teyze bizedeeeee


sevgilerr

Adsız dedi ki...

selam..Canım hadi tarifi bekliyorum..Gidip geliyorum yok..tatlı krizim tuttu çabuk ol:))İyi akşamlar

Disalce dedi ki...

bizdede çok yapılan bir tatlıdır...annemler çok yapar..ben bilmem tabii...

ellerine sağlık teyzenin....nefis görünüyor....

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

merak ettim elma şekerimm.
?????????????????
:))))))))))

Adsız dedi ki...

Bayağı bir meraklandım, hangi iftarda yazacaksınız? :) Selamlar..

Adsız dedi ki...

nefis görünüyorlar emel teyzenin ellerine sağlık.

Saliha dedi ki...

ooooo ama olmadı ki:( tarifi tez zamanda isterim arkadasım cook merak ettım..

sevgılerle

anne ve cocuk dedi ki...

Nasıl bir tatlıysa muhteşem bir görüntüsü var.Yapanın ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

ama oldu mu şimdi elma şekeri:)
hani küçük çocuklar göstere göstere yer ya topitopunu onun gibi oldu:)biz de bekliyoruz:))

sevgi dedi ki...

Görüntü harikaaa.Bir de tarifi olsaydı daha ii olacaktı.Neyse tarif için gelirim.Sevgilerle

Adsız dedi ki...

Tarifini ben de merak ettim, gerçekten enfes görünüyor.

Damak Tadı dedi ki...

Çok değişik bir tatlı..Emel teyzeciğinin ellerine sağlık..Tarifini merakla bekliyor olacağım..)

Hayırlı iftarlar canım..


Sevgiler..

Sevil Şahin dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;16.09.2008 Tarihleri arasındaBAŞLAYAN EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.TARİFİ OLMAYAN PASTALAR YAYINLAMAYACAKTIR.SAYFANIZDA BENİM SİTEMDE YARIŞMAYA KATILDIGINIZI YAZIN Kİ ARKADAŞLARINIZ SİZE OY VEREBİLSİNLER
BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

Adsız dedi ki...

Of! be, kurtulduk. Bir inceleyim bakim, bir iftar sonrası yorumumu fiyonk eder, bırakırım. Selamlar..

made in funda dedi ki...

NEFİS OLDUĞU BELLİ CnANIM.ELLERİNE SAĞLIK..

Unknown dedi ki...

canım çok nefis bir tatlıya benziyor ellerinize sağlık sevgiler

Unknown dedi ki...

canim elma sekerim bu ne guzellik harika gorunuyor ben dayanamayip bir tanesini yedim harika asagidaki tarifinde cok hosuma giiti canim teyzenin ve senin llerine saglik
kucak dolusu selam ve sevgilerimi gonderdim.

NİLÜFER dedi ki...

TEYZENİN ELİNE SAĞLIK TATLI GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR

hdidem95 dedi ki...

görüntü şahane teyzenizin ellerine sağlık sevgiler

karakazan dedi ki...

Emel teyzenin ellerine saglik diyorum bende,ayrica nefis görünüyor gercekten.Elmesekerim sana da afiyet olsun canim.

sevgiler,serap.

SOFRAM dedi ki...

Canım ne kadar güzel bir görüntü, nefis bir tatlı olmuş, Emel teyzenizin ellerine sağlık,bu tatlıyı bir ara denemeye çalışacağım, iyi iftarlar canım...

peynir hösmelimi dedi ki...

harika bir tatli bu.Emel teyzenin ellerine saglik.sanada afiyet olsun canim:))
Sevgilerle.

Adsız dedi ki...

Baklavalı muhallebi tadında bir lezzet sanırım. Çok güzel görünüyor. Sinide yapmasamda küçük bir tepside mutlaka deneyeceğim. Sevgilerimle TAZENANE

neslihan erzincan özgür dedi ki...

merhaba Elma şekeri,bu tatlı rüya gibi,nasıl da güzel,afiyet olsun sizlere...ayrıca yaz böreği de nefis görünüyor,ellerine sağlık.iyi iftarlar.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

tatlının görüntüsü muhteşem canım ya.yalnız malzemelerde unu yazmamışsın.ayrıca kabartma tozuda kullanılıyomu bilemedim.elleine sağlık komşu teyzenin, seninde emeğine sağlık bizimle paylaştığın için.öpüyorum.
sebilay

elma şekeri dedi ki...

Sevgili Asotu unu aldigi kadar un konuluyor.Kullak memesi kivaminda olacak.
Kabartmatozu Emel teyzenin yazdigi tarifde yoktu.Yakin zamanda yapip yapilis asamalari ile yayinlayacakmisiz Teyzem öyle dedi....

sarımutfak-hande dedi ki...

emel teyzenin ellerine sağlık cnm
tatlı harika görünüyor

Adsız dedi ki...

Emine Teyzenin "sütlü sini tatlisı" bir şaheser. Tatlı için kullandığı malzemeler bas bas bağırıyor zaten.

Bu tatlı elde kıpır kıpır, ağızda pişmaniye gibi dağılır.

Elerine sağlık teyzenin, elma şekerine de bu tarifi bizlere tanıttığı için teşekkürler..

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok guzel gorunuyor emel hanimin ellerine saglik,sevgiler

Unknown dedi ki...

İyi ki iftardan sonra gelmişim..

meleginmarifetleri dedi ki...

Süper görünüyor emel teyzenin ellerine sağlık.
Sevgiyle kal

NiNo dedi ki...

ayyy muhtesemmmmmmmm

Adsız dedi ki...

Elma Şekeri, Emel teyzenin ismini yanlış telafuz ettiğimin yeni farkına vardım.

İki işi bir arada yaparken yapatığım bir hatam oldu,özür dilerim.

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık en kısa zamanda denicem tanıştığımıza sevindim gene gel bende sıksık ugrıcam:)

Adsız dedi ki...

Sevgili elma sekeri bloguna tesadufen ugradim ve cok hosuma gitti hersey cok lezzetli gourunuyor ozellikle tatli tariflerin enfes.Ellerine saglik

Adsız dedi ki...

çok enfes gözüküyor. emel teyze benim anneannem oluyor. valla çok marifetli canım bnm kendisi daha tatlı bu tatlıdan:))

birgün birlikte yapıcam bu tatlıyı onunla :)))

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008