Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

13 Temmuz, 2007

Bögürtlenli cilekli kuplar




Bu aralar canim hic tarif yayinlamak istemiyor galiba hala yaptigim tatilin etkisindeyim.Bu basit ama tam yaza uygun tarifi sizle paylasip tatilime kaldigim yerden devam edecegim.Arasira ugrar sizleri ziyaret ederim.




Malzemeler.
200 gr bögürtlen
250 gr cilek
2 yemek kasigi pudra sekeri
1 paket vanilya
Mevsim meyvalari

Yapilisi:
bögürtlen,cilekleri ve pudra sekerini blendirla püre haline getirin.Bir kabin icine koyup buzlukta biraz donana kadar beklerin.Mevsim meyvalarini kücük kücük dograyip vanilya ilave edin.Kuplara önce mevsim meyvalarini koyun üzerine bögürtlenli karisimida bir kasik yardimi ile alip ilave edin,cileklerle süsleyip hemen servis yapin.Afiyet olsun...
Not: isterseniz dondurma ve meyva karisimi ilede hazirlaya bilirsiniz.....

13 Comentários:

inci dedi ki...

canım elmam,yeni bloğun hayırlı olsun....burası çok güzel olmuış canım.....eline ,yüreğine sağlık....sevgiler...........

gumuskasik dedi ki...

merhaba canim hosgeldin blogun cok güzel olmus banada beklerim

elma şekeri dedi ki...

tesekkür ederim incim senin sayfanda harika olmus

gümüs kasik cok tesekkür ederim.Canim senin blogunda cok hos..

Adsız dedi ki...

Arkadaşım blogun çokkk güzel olmuş tekrar hayırlısı olsun...

Adsız dedi ki...

yeni blogun hayırlı olsun.
çilek ve böğürtlen ikisinede bayılırım.
çok lezzetli görünüyorlar.ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

ben geldimmmmmmmmmmmmmm

bu gidişle kimse kalmayacak blogcuda.....

ellerine sağlık...nefis görünüyorlar.....

ayseyaman dedi ki...

Elma Şekeri,
hayırlı olsun blogspotun, ne iyi yaptın taşınmakla.
Ara sıra gelir, seni buradan da ziyaret ederim. :))
Sevgilerle

Adsız dedi ki...

yeni bloğun hayırlı olsun yeni farkettim biliyomusun :)

Adsız dedi ki...

hdidem,ellerine sağlık canım bu arada hayırlı olsun çok şeker olmuş söbeledim senide haberin ola:)) sevgiler

yaban mersini dedi ki...

cnm..ho�geldin blogspota..hepimiz tek tek ta��n�yoruz..yaz ya de�i�iklik istedi cnm�z herhalde.selamlar..

Adsız dedi ki...

güanydın elmaşekeri ya ben geçen günde gelmiştim yorum bırakmıştım ama yok bırakamadımmıki acaba

ebruakin dedi ki...

Selam canım,
Yeni bloğun hayırlı olsun.
Ben de uzunca bir süredir 2 bloğu beraber yürütüyorum. Blogger çoğu konuda daha iyi ama blogcudaki arkadaşları orada bulamadım. Bu yüzden de diğerini kapatamıyorum.
Görüşmek dileğiyle.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım elmam,özledim seni..bak ben geldim tatilden....sen de gel artık canımsın benim:)

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008