Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

20 Nisan, 2009

Minik Kumpir

minik kumpirKücük atıştırmalik tarifler, ikramliklar icin farkli görüntü fikirleri ararken Hünerlibayanlar´in blogunda bir birinden enfes tariflerler arasinda minik kumpirleri gördüm ve deneme firsati buldum.Kumpir sevdigim lezzetler arasinda ön siralarda bu şekli ilede ikramliklarin başinda olmaya hak kazandi.....
Tarif icin cok teşekkür ediyorum ve aynen aktariyorum..

Malzemeler

  • 5-6 Adet (orta boy) Patates
  • 1 Çay Bardağı (haşlanmış) Bezelye
  • 1 Çay Bardağı (minik doğranmış, haşlanmış) Havuç
  • 1 Çay Bardağı (minik doğranmış) Kornişon Turşu
  • 7-8 Adet (halka halka doğranmış) Kırmızı Biberli Yeşil Zeytin
  • 1 Yemek Kaşığı (50 gr.) Tereyağ
  • Tuz - Karabiber
  • Mayonez (üzeri için) ketcap (tarifte yoktu ama ben kullandim)

Yapılışı

  • Patatesleri haşlayın, soğumasını beklemeden sıcakken rendeleyin. Üzerine, tereyağ, tuz ve karabiber ekleyip, iyice karıştırın. Ele yapışan bir hamur kıvamına geldiğinde, üzerini örterek soğumaya bırakın.
  • Havuç, bezelye, turşu ve zeytinleri karıştırın. (Daha renkli olmasını isterseniz, pancar turşusu da ekleyebilirsiniz)
  • Patatesli harcınız soğuyunca, bir yemek kaşığı kadar alın ve muffin kağıdının içine ortası boş kalacak şekilde yerleştirin. (Ben bu işlem için, 12li muffin kalıbımın bir gözünü kullandım, kağıdı içine koyup, harcı bastırarak kenarlarına yapıştırdım, daha sonra kalıptan çıkarıp, avucumda iç harcını doldurdum)
  • Harcı doldurduktan sonra, hemen servis etmeyecekseniz, buzdolabına kaldırın, mayonezi, kuruyup sararmaması için, servis etmeden önce ekleyin.

26 Comentários:

HÜLYA dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ŞEKERİM HARİKA GÖRÜNÜYOR BUNLAR.. BENDE TEPSİDE YAPARIM BUNU AMA BU ŞEKİLDE SUNUMU HARİKA... AFİYETLER OLSUN TATLIM

TATESAL dedi ki...

Süper,çok beğendim ve tam şık ikramlık bir menü olmuş,elelrine sağlık...Tuttum bu işi...

birsence dedi ki...

elmama şekerim çok iştah açıcı gözüküyor...ellerine sağlık canım benim...

mujdenin denemeleri dedi ki...

Seninkiler de çok şık olmuşlar.Ben de Müge'den görüp,yaptım ve çok leziz oldular.Mutlu haftalar...

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık cnm nefis olmuşlar
mutlu haftalar

LEMAN dedi ki...

güzel agarlandım gercektende listeme kaydettım yıne gelıcem

sevgi dedi ki...

Çok şeker görünüyorlar ellerine sağlıkkk.Bende çok severimmm

Canan dedi ki...

Ne hoş bir görüntü çıkmış ortaya. Ellerine sağlık Elma Şekeri.

Öptüm yanaklarından
Canan

TAZE NANE dedi ki...

Ne şirin ne güzel bir görüntü öyle.
Harika görünüyorlar.
Sevgiler.

PINAR dedi ki...

harika görünüyor,ben de çok severim kumpiri,en kısa zamanda denemek lazım :) ellerine sağlık

Bal küpü dedi ki...

Sunum çok güzel gerçekten, ellerine sağlık.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Benimde uzunn zamandır yapmayı istediğim bir lezzet sende onay verdiğine göre yapmalıyım artık...Ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

Karen Hanim dedi ki...

Bu fikiri çok beğendim. Bütün bir kocaman patates vermek her zaman fazla bir şey olduğunu duşundum.

ASLI dedi ki...

Bir lokmalık kumpir çok güzel gözüküyor. Atıştırmalık olarak yenebilir. Ben de kumpiri çok severim. Ellerinize sağlık

edaca dedi ki...

sekercım yıne sahaneler ellerıne saglık :))

Tinker Bell dedi ki...

Çok şık olmuş,tebrikler...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

harika görünüyorlar ellerine sağlık süper bir fikir ama sevgiler

Rakunt ideas dedi ki...

Ellerine sağlık pratik ve atıştırmalık olmuş.

Rakunt ideas dedi ki...

Ellerine sağlık pratik ve atıştırmalık olmuş.

Selma Alkan dedi ki...

Hayirli sabahlar ablacim,
Ellerine saglik cok guzel gorunuyor..Neseli bir gun gecirmen dileyiyle sevgiler..

leyya dedi ki...

n bir süsleme dahisisin canım.

leyya dedi ki...

can8ım hem dahi hem incesin..tşk ederim.

GeCe dedi ki...

çok güzel görünüyorlar harikaaa

Ayse Pamuk dedi ki...

Harika bir fikir!!Ellerine sağlık

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, harika olmus.Fikir de cok guzel.

Sevgilerimi gonderiyorum.

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

bu minik kumpirlere bayıldım valla ellerinize sağlık çok güzel bir fikir

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008