Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

20 Mayıs, 2009

Ispanakli Pasta


Ispanakli pasta görüntüsü ve tadi ile bence yapilabilecek en kolay ve en nefis pastalardan biri.Bu pastayi yapmak cok az zamanimi alsada koluma kazandirdigi bir kat daha fazla agriyla uykusuz bir geceye sebeb olmustu.Bana göre degdi derim.
Bloguma Google`dan en cok "ispanakli kek"diye yazilip ulasildigini görünce yeni bir tarif ve görüntü olmasi gerektigini düsünerek bu tarifimi yayinliyorum.

Malzemeler;
3 yumurta
1 su bardagi toz seker
1 su bardagi haslanmis püre haline getirilmis ispanak
yarim su bardagi sivi yag
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2,5 su bardagi un

Ara kremasi icin;
1 paket hazir muzlu puding
3 su bardagi süt

üzeri icin;
1 paket krem santi
1 su bardagi süt

Yapilisi:
Yumurtayi sekerle iyice köpük köpük olana kadar cirpin.Sivi yagi,ispanak püresinide ilave edip tekrar cirpin.Unu kabartma tozunu ve vanilyayida ilave edip cirpin.Yaglanmis 26 cm lik kelepceli kaliba harci döküp,önceden isitilmis 170 dereceli firinda 30-40 dakika pisirin.Firindan cikan kekinizi iyice sogutun.Kekin kenar kisimlarini bicakla düzelterek kek kirintilari alip bunlari rondodan gecirin. Muzlu pudingi 3 su bardagi sütle pisirin ve ilimaya birakin.Soguyan keki ikiye kesin.Tek katina muzlu pudingi yayip diger yarisini üstüne kapatin.Kremsantiyi 1 su bardagi sütle cirpin ve üzerine düzgünce sürün.Rondodan gecirilmis kek kirintilarinida üzerine serpistirin ve servis yapin.

Afiyet olsun.

26 Comentários:

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
ben hele o güzelim yesil rengine doya doya baktim, lezzetini bir kat daha arttiran muzlu puddingle kim bilir nasil bir güzellik yakalamissindir, ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve kocaman öptüm..

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Her tarifin gibi çok güzel uykusuz kalmanıza değmiş muzlu puding değişik bir lezzet vermiştir ellerinize sağlık sevgiler

Unknown dedi ki...

Canımmm harika olmuş ellerine sağlık
bence çektiğin ağrılara değmiş:))Koca
man öpüyorum...

Unknown dedi ki...

Canımmm harika olmuş ellerine sağlık
bence çektiğin ağrılara değmiş:))Koca
man öpüyorum...

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

nedissssss olmuş.ellerine emeğine sağlık canım sevgilerimi bırakıyorum

tatlilar gülcandan dedi ki...

Ellerine saglik cok güzel görünüyor renk muhtesem .Afiyet olsun.

Unknown dedi ki...

ellerina sağlık şahane görünüyor

Butikpartim dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor,ellerinize sağlık.Bu pastadan yemiştim bir kere.Psikolojik mi bilmiyorum,gerçekten görüntüsü gibi fıstıklı pasta tadı alır gibi olmuştum,enteresan.Sevgiler..

Pembe Tatlar dedi ki...

Ewt kwsinlikle görüntü nefis...
Ellerine sağlık canım:)

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK BENDE SEVEREK YAPARIM ISPANAKLI KEKİ.HARİKA GÖRÜNÜYOR SEVGİLER

FİLİZ'CE dedi ki...

GÖRÜNTÜ MUHTEŞEM OLMUŞ,TADI KİMBİLİR NASILDIR..ELLERİNE SAĞLIK..SEVGİLER.

TATESAL dedi ki...

Harika olmuş,renk mutteşem zaten,ellerine sağlık.Ama bence alttki resmi üste çıkarsan daha iyi olmaz mı?Sevgiler

Doyumluk.... dedi ki...

Bayılırım bu lezzete.eline sağlık.sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

offffffff süper görünüyor cnm ya
ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

ellerinize saglık harika görünüyor çok guzel tarifler yayınlıyorsunuz merakla bir sonraki tarifinizi bekliyorum sevgiler:)

muko dedi ki...

yıllar evel ilk duyduğumda bu pastayı ıspanak ve pasta ne alka demiştim ve tadına bile bir müddet bakmammıştım,ama bakınca helede kendim yapınca muhteşm görüntünün yanında tadınında enfesliği süperdi,lafın kısası harika görünüyor eline sağlık.

sevgiler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Görüntü çok güzel :)) Ellerine sağlık canım. Bende denediğim zaman içinde ıspanak olduğuna kimse inanamamıştı. O zamanlar blogum yoktu bende fotoğraf çekmemiştim :((
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

harika görünüyor eline sağlık

Adsız dedi ki...

bahar gelmiş gibi çok iç açıcı bir görüntü

ellerine sağlık
sevgiler

lezzet sefasi dedi ki...

gercekten goruntu enfess
en kisa surede denemeyi dusunuyorum.
Ellerinize saglik.

saniyesultan dedi ki...

güzel yorum için teşekkürler,ıspanaklı pastada çok güzel gözüküyor...

HADİYE dedi ki...

Merhaba,

Bu pastadan bende yapmıştımda kimse inanmamıştı.Harika bir lezzet. Ellerine sağlık.

Sevgiler*

Hatice dedi ki...

ellerine sağlık canım, çok güzel görünüyor...
geçmiş olsun, elin şimdi daha iyidir inşallah...
sevgiler...

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar lezzetli ve güzel görünüyor.
Sevgiler......

atesböcegi dedi ki...

offf.. nefis olmus. görüntü muhtesem. muzlu puding ne hos yakismistri. ellerine saglik canim. sevgiler...

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık..Muhteşem bir pasta olmuş..Bende ne zamandır yapmak istiyordum ıspanaklı pasta..Bu harika görüntüyü görünce ilham geldi..Bir an önce yapmam lazım..
Sevgiler:)

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008