Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

27 Ocak, 2009

Muhallebili Kadayıf

Uzun zamandir blogumla yeteri kadar ilgilenememeye basladim.Fakat kisa zamanda yeni tarifler denemeyi cok istiyordum ama vaktimin büyük bir bölümünü ayirmam gereken bir misafirim yarindan itibaren bana geliyor.Sanirim bir ay kadar beraberiz.

Muhallebili kadayif tarifini Hatice´den almistim.Sunumu cok şık oluyor.Hatice´nin tarifini aynen aktariyorum..

Malzemeler:

  • 300gr kadayıf
  • 6 yemek kaşığı toz şeker
  • 5 yemek kaşığı tereyağı
  • 1,5 su bardağı doğranmış ceviz

Hazırlanması:

  1. Kadayıfı 1-2 saat öncesinden derin dondurucuya koyun. Dondurucudan alıp kolayca kırarak tencereye koyun.
  2. İçine yağı, şekeri lave edip orta harlı ateşte sürekli karıştırarak kavurun. Pembe hale gelince cevizi ekleyin. Ateşten alıp soğutun.

Muhallebi Malzemeleri:

  • 1kg süt
  • 4 yemek kaşığı un
  • 2 yemek kaşığı mısır nişastası
  • 2 türk kahvesi fincanı toz şeker
  • 1 yumurta
  • 1 paket vanilya
  • 1 küçük paket (süt paketinde) krema

Hazırlanması:

  1. Krema hariç tüm malzemeyi muhallebi gibi pişirip soğutun. Soğuduktan sonra içine kremayı ekleyip mikserle karıştırın.
  2. Kadayıfın yarısını büyük dikdörtgen borcama serin. Üzerine muhallebiyi yayın. Kalan kadayıfı da serin.

29 Comentários:

HÜLYA dedi ki...

kadayıfın portakallısından sonra en sevdiğim şeklidir muhallebilisi... sıkça yapar ve yerim lezzetine her zaman kefil olurum... ellerine sağlık canım harika olmuş.

Unknown dedi ki...

Canım enfes görünüyor ellerine sağlık sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

nefis bir görüntü ellerine sağlık cnm

made in funda dedi ki...

eline sağlık canım.nefis olmuş.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Canım nefis görünüyor, ellerine sağlık.sevgilerimle...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR..
SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Canım tatlın süper görünüyor.Bu arada sobeledim seni ,cevaplarını bekliyorumm,kolay gelsin :) Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok lezzetli oluyor.Bu sene ben de sıklıkla yaptım misafirlerime.Ellerine sağlık canım.Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

süper lezzetli bir tatlı..ellerine saglık canım.bende sık sık yaparım.evdekiler çok sevdi bu tatlıyı....sizlere afiyet olsun ..sevgiler.

Adsız dedi ki...

Elma şekercim Ellerine sağlık. Ne kadar lezzetli görünüyor.

Sevgilerimle
Canan

Adsız dedi ki...

canim kadayifi hic bu sekilde yapip yemedim
tadini da merak etmiyor deyilim hani
asagdaki pastada herzamanki gibi harika
ellerine emegine saglik

umarim pastami dener ve memnun kalirsin:))

tatli ruyalar

www.yenitadlar.blogcu.com

edaca dedi ki...

http://hobidunyam.womanforum.net/ DAN EDA ELELRINE SGALIK SOFRANA BEREKET ARKADASIM

TAZE NANE dedi ki...

Bende geçen günü ilk defa yaptım. Çok hoşuma gitti. Ellerine sağlık.
Çok lezzetli görünüyor.
Sevgiler.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

kesinlikle sunum çok güzel görünüyor,
ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

gerçektende çok şık ve faklı bir lezet ellerine sağlk canım...sevgilerle

inci dedi ki...

mis mis miss olmuşş,ellerine sağlık canımm...özlemişim sayfanı:)kocaman sevgiler...

Adsız dedi ki...

Bu tarifin çok benzerini geçen akşam yemekteyiz programında izlemiştim. Gerçekten de çok hoş bir tarif. Bu ölçülerle mutlaka deneyeceğim. Ellerine sağlık.

Aysultan... dedi ki...

nefis görünüyor,
ellerine sağlık arkadaşım:)
sevgiler...

Adsız dedi ki...

bu tarifi bende ilk kez ramazanda iftara gittigimiz arkadasa yapip goturmustum. cok begenmislerdi.hafif ve gorunumu ile guzel bir tatli ellerine saglik nesrin www.lalelimutfaklar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Hımm, bu tarifi yemekteyiz proğramında yapıyorlardı ama tam görememiştim nasıl yapıldığını. Biraz zahmetli görünüyor. Ellerin dert görmesin.

TAZE NANE dedi ki...

İyi hafta sonları.
Sevgiler.

Leyla Poyraz dedi ki...

Canım bayılırım muhallebili kadayıfa...ellerine sağlık..Sevgiler...

yaban mersini dedi ki...

gerçekten nefis görünüyor,galiba bu tatlının en kötü tarafı hemen yenmesi gerekiyor değil mi..ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sağlık tarifini aldım yapması da çok güzel yeniden elinize sağlık

Adsız dedi ki...

bu ne ya iranç hiç sevmedim

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Mmmm bayılırım bende muhallebili kadayıf'a, hele hele o kadayıf kıtır kıtır oldu mu...

Ellerine sağlık canım,

halime dedi ki...

arkadaşımda tatmıştım çok güzel bir tarif ellerinize sağlık.ben de enkısa zamanda deneyeceğim.selamlar

Adsız dedi ki...

denedim süper oldu
bu akşam beğenenler için tekrar yapcam.
eline sağlık...

hazanbakışlı

Adsız dedi ki...

ilginc blog icin tesekkur

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008