Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

17 Kasım, 2008

Mandalinali kek


Rengi ve tadi mükemmel pratik bir kek tarifi.Denemek isterseniz iste tarifi.....

Malzemler;
300 gr margarin
3 yumurta
1 paket kabartma tozu
1 su bardagi toz seker
1 paket vanilya
2 su bardagindan bir parmak eksik un
1 kutu mandalina konservesi
2 yemek kasigi limon suyu yada limon kabugu rendesi

Yapilsi;
Yumurta,margarin ve sekeri iyice cirpin.Unu,kabartmatozu ,vanilya,limonsuyuda ilave edip tekrar cirpin.Hazirladiginiz kek hamurunu yaglanmis kek kalibana dökün üzerine mandalinalari dizip önceden isitilmis 180 dereceli firinda pisirin.Servis yaparken üzerine pudra sekeri serpin.Afiyet olsun.

36 Comentários:

Adsız dedi ki...

selam..mis gibi mandalina kokulu bir kek..eline saglk canım.nefis görünüyor.sevgilerimle.
http://hunerlieller.net

Adsız dedi ki...

Offff evet, rengi harika, tadı da mutlaka öyledir. Ellerine sağlık arkadaşım. Deneyeceğim.

Disalce dedi ki...

canım ellerine sağlık...

mandalinanın rengide keke geçmiş..rengi çok güzel görünüyor..

Unknown dedi ki...

Canım muhteşem bir kek ellerine sağlık,mutlu haftalar dilerim.
Sevgilerimle öptüm...

zarpandit dedi ki...

canım bişi soracagım mandalinalar yanmıyormu en ustte yoksa azcık bastırdınmı içiene dogru?

neslihan erzincan özgür dedi ki...

nefis görünüyor,eline sağlık,rengi harika olmuş.sevgilerimle...

elma şekeri dedi ki...

Sevgili Gökçe mandalinalari istersen kek malzemesinin icinede katabilirsin.Üstüne dizdigin zaman cok hafif bastir.Kek kabarinca zaten onlar icine dogru yerlesiyorlar.

Yorumun ve ziyaretin icin cok tesekkür ederim...

Adsız dedi ki...

canım ya bütün tariflerin çok güzel sıkı takipçinim her gün uğramadan duramıyorum ellerine sağlık ...sevgiler

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel görünüyor.Sevgiler...

Saliha dedi ki...

MMMMMMMM MANDALİNA....BAYILIRIM:))))

Adsız dedi ki...

Kokuya geldim gercekten cok guzel gorunuyor ellerine saglik canim.

made in funda dedi ki...

görüntü mükemmel tadı da nefistir eminim.ama margarini oda sıcaklığın da mı yoksa erimiş halde mi kullandın.sevgiler canım...ellerine sağlık..

simayhobievi dedi ki...

merhaba eline sağlık çok güzel görünüyorda mandalina konservesi yoksa kendisini koysak olur mu mesela

NİLÜFER dedi ki...

mmm harika bir kek olmuş eline sağlık rengi de çok hoş görünüyor

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık
çok güzel bir tarif
denemek lazımm:)

sevgiyle kal

Leziz Sofralar dedi ki...

Ellerine saglik hakikatede rengi müthis görünüyor tadindanda eminim cünkü icinde mandalina var denenmeli mutlaka...

sevgiler,Seval

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

renginden bile belli oluyor yumşacık ve mis gibi olduğu..ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

Değişik bir tat.Pişerken de ev nasıl güzel kokuyordur:)Rengi de süper.Hemen deneyeceğim.Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

nefıs mıs gıbı ellerıne saglık canım svgıler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

rengi, kokusu duruşu çok hoşş
eline sağlık sevgili elma şekeri
sevgiler

elma şekeri dedi ki...

Sevgili simayhobievi tazesi ile hic denemedim ama olabilir.

Sevgili defneylebirlikte margarin oda sıcaklığında olacak.

Ayrica isterseniz mandalinan kalan suyunuda kekinize katabilirsiniz....

Adsız dedi ki...

SELAM CANIM KEKİN HER ZAMANKİ GİBİ SÜPER ZATEN SENİN TARİFLERİNE HAYRANIM ELİNE SAĞLIK CANIM..ŞABLONUNU DEĞİŞTİRMİŞSİN..AMA BEN DİĞERİNİ ÇOK BEĞENİYORDUM CANIM YA BUDA GÜZEL AMA DİĞERİ ÇOK DAHA GÜZELDİ..SEVGİYLE KAL ARKADAŞIM..

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık görüntü süper olmuş. eminim ki tadı da harikadır.ellerine sağlık.
güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimle nilgün

HÜLYA dedi ki...

MERHABA CANIM KEK HARİKA GÖRÜNÜYOR. ELLERİNE SAĞLIK..

BİR ŞEY SORMAK İSTİYORUM BU KEKTE MARGARİNİN OLMASI ŞARTMI BEN MARGARİN KULLANMAM ACABA SIVIYAĞLA YAPSAK LEZZETİ AYNI OLURMU SEN HİÇ DENEDİN Mİ BÖYLE..

MANDALİNANIN VE PORTAKALIN KEKLERE VERDİĞİ HARİKA TADI ÇOK SEVERİM..

keskinli dedi ki...

enfes degisik bir kek olmus ellerine saglik bol bereketli günler dilerim sevgiler

leyya dedi ki...

gayet şık duruyor.rengi müthiş özellikle.eline sağlık elmaşakeri

Hatice dedi ki...

ne güzel bir rengi var, nefis görünüyor, ama yağ miktarı gözümü korkuttu:)azaltma imkanı varmıdır?
bir de konserve mandalinaya hiç rastlamadım, yerine tazesi olur mu? konserve mandalina kaç gr.lık?
alttaki bademli kurabiyeler de harika görünüyor...
sevgiler...

elma şekeri dedi ki...

Sevgili Hülya,siviyag ile hic denemedim ama margarin bu keke ayri bir lezzet katiyor.

elma şekeri dedi ki...

Yag miktari gözünü korkutmasin Sevgili Hatice...Tazesi ile hic demedin ama olabilir.

TAZE NANE dedi ki...

Keki çok seviyorum.
Ama mandalinalı hiç denememiştim.
Rengi ne kadar güzel görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Ne hoş gözüküyor gerçektende rengi. Meyveli kekleri çok severim :)
Ellerine sağlık.

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABALAR... ÖNCELİKLE ZİYARET VE YORUM İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. MEYVE AROMALI KEKLERE BAYILIRIM. ŞAHANE GÖRÜNÜYOR. ELLERİNE SAĞLIK CANIM. SELAM VE SEVGİLER...

Adsız dedi ki...

MERHABALAR
BEN SUNU SORMAK ISTIYORUM.MANDALINANIN KONSERVESI YERINE MANDALINANIN KENDISINI BLENDIRDA IYICE EZDIKTEN SONRA BIRAZDA SEKER SERPIP KOYSAK OLURMU ACABA

Adsız dedi ki...

MERHABALAR
BEN SUNU SORMAK ISTIYORUM.MANDALINANIN KONSERVESI YERINE MANDALINANIN KENDISINI BLENDIRDA IYICE EZDIKTEN SONRA BIRAZDA SEKER SERPIP KOYSAK OLURMU ACABA

Adsız dedi ki...

MERHABALAR
BEN SUNU SORMAK ISTIYORUM.MANDALINANIN KONSERVESI YERINE MANDALINANIN KENDISINI BLENDIRDA IYICE EZDIKTEN SONRA BIRAZDA SEKER SERPIP KOYSAK OLURMU ACABA

elma şekeri dedi ki...

Olabilir fikriniz güzel ama ben hic öyle denemedim..
Mandalinayi seker su karismi ile biraz pisiripde yapilabilir..
Mandalinanin suyu sIkIlipta(125 ml) yapilan tariflerde var...

Eger dener iseniz banada haber verin.

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008