Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

19 Kasım, 2007

Köfteli Kereviz Corbasi

Benim gibi hem sebze hemde corba sevenlerin agzina layik bir tarif bu ...........
Hem cok lezzetli hemde cok vitaminli...Daha ne olsun. ;)
Kereviz için Bir eczaneye bedel denir.

Malzemeler:

1 tane küp küp dogranmis kereviz
1 tane küp dogranmis havuc
2 tane küp dogranmis patates
1 limon suyu
4 su bardagi su
yarim demet ince kiyilmis maydanoz

tuz

terbiyesi icin:

3-4 corba kasigi yogurt
1 yumurta
2 corba kasigi un

Köfte malzemesi:

350 gr kıyma
1 tane kuru sogan
2 dilim bayat ekmek içi
tuz karabiber
1 yumurta
tüm malzemeyi yogurup minik köfteler seklinde yuvarlayin


Yapilisi:
Bütün sebzeleri yıkayıp soyup küp küp doğrayıp 4 bardak suyla limon suyunuda ilave edip sebzeler yumusayincaya kadar haslayin minik minik misket seklindeki köfteleride ilave edin bir iki dakika daha kaynatin,bir kabin icinde un yumurta ve yogurdu iyice cirpin sebzelerin icine yavas yavas ilave edin.Ayri bir tavada tereyaginida eritip corbaya ilave edin(arzuya göre kirmizi biberde kullanabilirsiniz).Maydanozlarida katip ocaktan alin.Sicak sicak servis yapin..Afiyet olsun...

25 Comentários:

NiNo dedi ki...

kereviz mi :S himmmmmmmmmm sen yaptin ya :) guzeldir eminim ama ben yemim oglusa yedirim olurmuuuuuuuuuuuuu :D ellerine saglik bidenenmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

Canımın içi ELma şekerim,

bu çorba nefis olmuş. kereviz çorbası yaparım. Çok sık olmasada ama köfte fikri çok hoşuma gitti.

Br de böyle denemeliyim..

Çok teşekkürler hayatım.

sıcacık sevgiler..

Yaren dedi ki...

Cok nefis görünüyor.Ben böyle köfteli corbalari cok severim.Bence köfte varsa corbanin icinde ,o corba özeldir.Ellerine saglik canim.Iyi aksamlar.

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Çok güzel bir çorba.Elinize sağlık.

Unknown dedi ki...

canim corban cok nefiss gorunuyor ellerine saglik afiyetler olsun tariflerin hepside birbirinden guzel hangisine bakacagimi sasirdim.
lezzet uzmanlari arkadaslarima ekliyorum umarim sakincasi yoktur.bu guzel tariflerin sahibine sevgilerimi biraktim.

Adsız dedi ki...

Merhaba^^ PORSELEN DEMLİK 4 E^^ katılan dostlar

EV SAHİBİMİZ: http://recaysev.blogcu.com



Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş cayına gelen misafirlere,
Herbiri birbirinden lezzetli tarifler.
Çayın en iyisi^^ porselen demlik^^te,en güzel ^^cay tarifleri^^de burada olacak inş..


emeginize saglık diyorum ve son sözü marifetli ellerinize bırakıyorum.
Hazırlamış oldugunuz tarif hazırsa nasibimin yada recaysevin ön sayfasında bildirebilirsiniz.
KATILAMAYANLARIN BİZZAT BEN KATILAMIYORUM YAYIN YAPAMAYACAĞIM DEMESİ İYİ OLUR..
BASLIK^^ PORSELEN DEMLİK 4^^ OLACAK
Gözden kacma olasılıgı olmaz o zaman.
SON GÜN 25 Kasim PAZAR

EMEKLERİNİZE TESEKKÜRLER
SELAM VE DUA İLE

inci dedi ki...

canımcım misler gibi çorba kokuyor burası....ben de geldim hemen..ellerine sağlık şeker:))

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerinize sgalik, hersey ne kadar leziz ve guzel.Iyi ki beni ziyarete gelmissiniz, ben de sizi tanima firsati buldum, umarim bendan sonra hep gorusuruz, sevgilerimi gonderiyorum.

Leziz Tarifler dedi ki...

Çok faydalı ve besleyici. Biz bunu çorba değil, terbiyeli kereviz yemeği olarka yapıyoruz. Ellerine sağlık.

ceyt dedi ki...

kerevizi çok severim.köfteye bayılırım.ee o zaman bu çorbaya hiç hayır diyemem:)
ellerine sağlık canım nefiss görünüyor.
sevgiler

Adsız dedi ki...

kereviz aram pek yoktur malesef..nedense tadını pek sevemedim...:(

ellerne sağlık canım...inş bir gün bende severim..öpüyorum..görüşmek üzere...

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok degısık nefıs gorunuyor ellerıne saglık

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

çok vitaminli olduğu kesin bizim gibi çocuklu aileler için güzel bir tarif.ellerine sağlık cnm.

Gönül dedi ki...

hımm kereviuzle öylemiii denemek lazım pekde güzel görünüyor ellerine sağlık canikom...sevgilerimle

dogada.blogspot.ru dedi ki...

kerevizi severim bunu mutlaka deneyeceğim çok güzel görünüyor ellerinize sağlık sevgiler

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Elmasekercim, bu corban harika görünüyor, eger icinde köfte de varsa tutmayin beni derim. Ellerine saglik canim, tam kis icin de ideal bir lezzet olmus.

Selam ve sevgilerimle..

ebrulitatlar dedi ki...

Bir sebzesever olarak görüntüsüne bayıldım. Çocuklarda belki bu şekilde sevebilir. Ellerine sağlık. Nefis görünüyor çorban. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

slm canım..

tadını bile bilmediğimiz bir sebze....
gülme yaaaaa....

bizim oralarda fazla tüketilmez...
ama bi karar aldık ..artık eve bütün sebzeler girecek..sevelim sevmeyelim.....

ellerine sağlık...valla görüntü süper...

Adsız dedi ki...

mmm...nefis olmus,eline saglik canim.

Betül dedi ki...

merhabalar
aa ne ilginç bir tarif, kereviz ve köfteyi hiç bir arada denemedim, uygulayıp onayladığına göre lezzetli olmalı
ellerine sağlık sevgiler....

Adsız dedi ki...

Cok güzel bir corba tarifi,hem köfte,hem de sebzeli.Harika görünüyor,ellerine saglik canim.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Köfteyede kerevizede bayılırım harika bir ikili olmuşlar.Nefis ve doyurucu bir çorba olmuş ellerine sağlık...

Selma Alkan dedi ki...

Sevgili ablacim ellerine saglik..gecen gun gittim iki tane kereviz aldim kendi kendime diyordum hem corbasini hemide salatasini yapacam diye..ama henuz yapmis deyilim olmassa senin bu nefisss corbani denerim optmm sevgiler ( elma sekeri ismini aradim aradim bulamadim hep unutuyorum sormaya ismin nedir acaba??)

inci dedi ki...

şekercim nerelerdesin sen?merak ettim canımcım....kendine iyi bak:)

Adsız dedi ki...

kafamda böyle bir çorba hayletmiştim.ilk defa kereviz yemeği yapacaktım.sonucu iyi olmalıydı..Nette sana rastladım tamam işte bu dedim. şimdi afiyetle yedik.eşim bayıldı... ellerine sağlık rehberliğin için teşekkürler...

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008