Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

18 Ekim, 2007

YE 27# KARADENİZ YEMEKLERİ

misir unlu fasulye tava

Misir unlu Fasulye tava

karalahana sarmasi

Karalahana Sarmasi

yufka kizartmasi

Tavada Yufka böregi kizartmasi (adini tam bilmedigim icin ben böyle diyorum)



tursu kavurmasi

Tursu Kavurmasi


Malesef kücük aksilikler yüzünden YE 27# KARADENİZ YEMEKLERİ etkinligine katilamadim..Bu beni cok üzdü :( Hazirlayipta paylasamadigim yemekleri yinede yayinlamak istiyorum(tüm karadenizlilerinde hosgörüsüne siginarak)Ne diyelim nasip kismet ....;)


26 Comentários:

ebruakin dedi ki...

Selam canım,
Harika şeyler yapmışsın, ellerine sağlık.
Ben de geç gönderdim, ama sağolsun Yeşim'cim ekledi.
Sen de istersen mail at.
Öpüyorum.
Sevgiler...

Özlem dedi ki...

Sevgili Elma şekeri,
Etkinlik için ne çok şey yapmışsın, hepside birbirinden nefis...
Ellerine sağlık,
sevgiler.

Adsız dedi ki...

bak şimdi bir tesadüf gördüm sayfanı ben bunu görmedim yayınlamadım dedim bi de baktım gönderemedim diyorsun olur mu öyle şey bek hemen ekledim bile
ellerine sağlık
kocaman sevgiler ve teşekkürlerrr.

www.illedeyemek.com dedi ki...

Merhaba canım tüm tarifler çok leziz eline sağlık.Özellikle mısır unlu fasülye tavanın tadını merak ediyorum,sevgiler Hilal....

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

cnm bir karadenizli olarak hazırladığın yemeklerin gayet başarılı olduğunu belirtmeliyim.en az bir karadenizli kadar:)özellikle sarmana bayıldım.ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

:)) Canım ELma şekerim, hepsi birbirinden enfes olmuş.. Ellerine sağlık. Hele o börek beni baştan çıkardı.. :))

sıcacık sevgiler...

serinmavi dedi ki...

Üç tarifinde çok güzel görünüyor.Özellikle mısır unlu taze fasulyeyi kızkardeşim sık yapar,eşi Ordu'lu.Ben de seviyorum onların sayesinde......ellerine sağlık canım....selamlar...........

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım karadeniz yemeklerin çok güzel olmuş hepside ağızlara layık yanlız yeşim hala yayımlıyor gelenleri herhalde bir dene şansını bu güzel yemekleri tanıma fırsatı bulsun arkadaşlarımız
sevgiler

Ferkay dedi ki...

katılamadım diye üzülme canım bize gönder hepsi harika ellerine sağlık

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

cnm yorum yazmıştım ben bu tarifine acaba yanlışmı yaptım yoksa henüz onaylanmadımı?

Adsız dedi ki...

her şey okadar güzel görünüyorki...

bir karadenizli olarak...on üzerinden on verdim..:))

canım ellerine sağlık..harika olmuşlar..sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

ŞU DELİ VE HIRÇIN KARADENİZİN NE KADAR DEĞİŞİK YEMEKLERİ VAR.HİÇ TATMADIĞIM LEZZETLER.AMA EMİNİM HEPSİDE ÇOK GÜZELDİR.ELİNE SAĞLIK.

Yelda Özyurt dedi ki...

Bayramda Tarbzondaydim, harika lezzetler paylasmissin bizlerle, ben etkinlige yetisemedim ama su paylastigin lezzetlerin hepsini yedim de geldim:) Ellerine saglik:)

NiNo dedi ki...

ayyyyyyyy canim bi geldin pir geldin masallah neler dokturmusun bole ellerine saglik

Saliha dedi ki...

ELLERINE SAGLIK...COKGUZELBIR MENU OLMUS..MMMMMM...
SEVGILERLE....

Leziz Tarifler dedi ki...

Çok güzel şeyler görüyorum.Özellkile mısır unlu fasulye tava süper görünüyor. Ellerine sağlık..

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Elma sekercim, etkinlik icin hazirlananlar harika olmuslar, ama sen yinede bir Yesim'e mail atsaydin ve etkinlik bu güzel yemeklerle daha da bir senlenseydi, ellerine saglik, her üc tarifte harika görünüyor.

Sana güzel bir hafta diliyorum ve soguk bir geceden simsicacik sevgilerimi yolluyorum..

inci dedi ki...

canım elmam benim,ben sana niye kırılayım şeker:) asıl ben bu aralar tüm dostları ihmal ettim:( canım şehitlerimizin acısı yüreğime oturdu....ben bu aralar hiç kendimde değilim....siz benim kusuruma bakmayın......karadeniz yemeklerin çok nefis olmuş....eline sağlık arkadaşım....sevgiler...

Adsız dedi ki...

Etkinlik yemeklerinin hepsi birbirinden güzel.Ellerine sağlık.SEVGİLER

www.annemmutfakta.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Etkinlik yemeklerinin hepsi birbirinden güzel.Ellerine sağlık.SEVGİLER

www.annemmutfakta.blogcu.com

Selma Alkan dedi ki...

Merhaba elmasekeri gine dokturmussun hepsi nefis gorunuyor..ellerine saglik.hayirli aksamlar sevgiler

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Etkinlil için yaptığın yemekler nefis olmuşlar.Ellerine sağlık aksiliğe üzüldüm neyse takma.Yeni blogda herşey harika gözüküyor artık burdayız öpt...

Adsız dedi ki...

slm canım...

valla karadenizli bir arkadaşım var...hepsinden yedim...hepside harika tatlar....

ellerine sağlık.....

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Öğrencilik günlerimizde amma turşu kavurması yerdik.Sağolsun Trabzonlu bir arkadaş getirirdi turşuyu.Şimdi görünce canım çekti gene.Mevsimi de değil.Napıcaz:)

Adsız dedi ki...

şekercim turşu kavurmasına bayılırım.ayyy canım çekti yaaa.cicimm kendine iyi bak olur mu?busecegunler

Adsız dedi ki...

tüm tarifler süper birkaçını denedim ellerine sağlık paylaşımların için sağol canım bu arada ben de senin gibi DEPRESYONDAYIM

Yorum Gönder

Sende Bir Şeyler Yazmak istemisin?

23 nisan 2009 dan itibaren

elma şekeri ©elmasekerielmasekeri.

elmasekeri desing 2008